Vesti iz zemlje

15.10.2014. 14:48

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Nova ekonomija poklanja popust za program poslovne edukacije Webiz

Hotel Galleria u Subotici će tokom vikenda od 7 do 9. novembra biti domaćin prvog samostalnog Webiz programa poslovne edukacije u organzaciji tima koji već dve godine uspešno realizuje konferenciju o poslovnoj primeni interneta u Zrenjaninu.
„Ova jedinstvena obuka namenjena je svim predstavnicima malih i srednjih preduzeća iz Subotice i okoline, ali i iz svih drugih gradova Srbije i regiona. Da li je i za Vas? Ako Vaši dosadašnji napori na internetu nisu dali neke značajne rezultate – a naročito ako još uvek ne znate odakle da krenete sa internet promocijom – vrlo verovatno jeste“, navodi organizator.
Prema rečima organizatora, vebsajt, Facebook, blog, Google AdWords, mobilni marketing… Na internetu postoji mnogo mogućnosti za promociju biznisa i za pribavljanje novih kupaca i klijenata. Brojne firme, svetske ali i domaće, već odavno beleže znatna povećanja prodaje zahvaljujući internetu.
„Problem je međutim baš u tom obilju mogućnosti: nije svaka vrsta promocije pogodna za svaki biznis, a i kad odaberete pravu, postoje neka pravila i finese koje treba savladati kako biste izbegli situacije poput sajtova koji odbijaju potencijalne kupce, amaterski vođenih naloga na društvenim mrežama, zapuštenih blogova, bacanja u vetar novca koji dajete za plaćeno oglašavanje putem Google AdWordsa ili Facebooka – situacije do kojih dolazi suviše često upravo zbog nesnalaženja u poslovnom internet okruženju“, navodi se u saopštenju.
Ova intenzivna vikend edukacija ima za cilj da to promeni i da predstavnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima, zaposlenima u sektorima marketinga, prodaje i PR-a u javnim preduzećima i ostalim poslovnim i nevladinim organizacijama pruži jasan pregled raznolikih mogućnosti koje pruža internet, kao i osnovna znanja koja će im pomoći da prilagode svoj online nastup i uz minimalna ulaganja povećaju prodaju.
Među predavačima su, navodi organizator, neki od najkvalitetnijih kadrova iz oblasti internet poslovanja, marketinga i PR-a. Kvalitetu programa predavanja dodatno će doprineti predavanja predstavnika nekih od najvećih srpskih kompanija, Hemofarma, Victoria grupe, kao i Delta holdinga. Upravo će njihovi stručnjaci uvesti slušaoce Webiz edukacije u svet digitalnih komunikacija i online prisustva, kako se planira i pravi strategija online nastupa, ali i komunicira putem digitalnih kanala. 
Čast da održi uvodno predavanje imaće dr Dušan Stojaković, koordinator za održivi razvoj u Hemofarmu, a u svet digitalnih komunikacija i interneta uvešće nas predavanjem na temu ’’ Strategija nastupa kompanije na Internetu, svetski trendovi i primeri’’.
Trodnevna edukacija obuhvata sledeće teme:
Strategija nastupa kompanije na internetu, svetski trendovi i primeri
Internet sajt (koncept, struktura, sadržaji, kreiranje sadržaja, funkcionalnosti, pozicioniranje)
Webrend – Brendiranje kroz korišćenje nacionalnog domena
Promocija web sajtova kroz aktivnosti (online katalozi i adresari, online PR, newsletter, mailing liste….)
Oglašavanje putem banera (mogućnosti i formati, kada se koji koristi)
Google Adwords (Zanima li Vas ko i gde upravo sada traži Vaš proizvod ili uslugu? Koliko košta da ga odmah ‘dovučete’ na svoj sajt?)
Google Analytics, alat za praćenje posete sajta koji može da koristi svako
Kako da na internetu prodate, naplatite i platite (Praktični saveti strategija online prodaje, metode plaćanja na internetu i mogućnosti online naplate)
Poslovni blog: Kako ga TREBA raditi
Mobilni marketing i nova pravila igre
Društveni mediji – karakteristika i primena
Uspešno vođenje kompanijskih Facebook stranica
Sve informacije se mogu naći na http://edukacija.webiz.rs/, a za slušaoce programa hotel Galleria je obezbedio povlašćene cene smeštaja.
Za sve čitaoce portala Nova ekonomija, obezbedili smo popust na kotizacije za Webiz Program poslovne edukacije u visini od 25%. Sve što treba da uradite jeste da prilikom prijave na zvaničnom sajtu programa – www.edukacija.webiz.rs unesete promo kod: NOVAEKONOMIJA i popust će vam biti obračunat!

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Hm….Veoma zanimljivo pitanje…Sa jedne strane narod koji glasa,pošto svi očekuju da će pobediti onaj kandidat koga oni podržavaju pa ukoliko to nije slučaj loše po njih.Princip nada poslednja umire.Sa druge stane su same stranke koje se kandiduju, pošto se unapred može predvideti ishod glasanja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.